Записки путешественникаВыбор редакции → Маркетингова мета для транспортної компанії

Маркетингова мета для транспортної компанії

16 Янв 2017

Створення вашого бренду є ще одна мета, щоб переслідувати, якщо ваша автотранспортна компанія не дуже добре відома.
Якщо ви тільки що почали автотранспортну компанію, або були в бізнесі протягом багатьох років, маркетингові цілі допоможуть вам визначити, що ви хочете досягти за допомогою ваших маркетингових зусиль. Для транспортних компаній, просування Вашого бізнесу часто означає написання цілей, щоб охопити два різні цільові ринки — компанії, які потребують ваших вантажних автомобілів і доставки послуг, а також ті, хто допомагає зробити це — водії.
Збільшення клієнтської бази
Залучення клієнтів, які не використали послуги вантажоперевезень в минулому, є спільним завданням. Наприклад, ви можете захотіти створити мету маркетингу для осіб, які рухаються і потребують транспортної компанії, щоб допомогти їм отримати свої меблі і майно в їх нове місце проживання. Якщо ви відносно нова автотранспортна компанія, швидше за все, ваша мета спрямована на отримання місцевих контрактів на будівництво вашої репутації. Для надання послуг компаніям, яким необхідно транспортувати продукти, ваша мета буде означати, що ви хочете на ринок для більшого числа компаній, які вимагають транспортні послуги зі своїх заводів в центри розподілу. Якщо ви працюєте з вантажними брокерськими фірмами, ваша мета буде стверджувати, що ви хочете, розвивати відносини і надавати послуги цим фірмам. Для того, щоб чітко визначити мету, проведіть брендінг території.
Залучення водіїв
Пошук досвідчених, надійних водіїв часто є проблемою для транспортних компаній, так як оборот вакансій високий. Ваша мета повинна також заявити, чи хочете ви субдоговірних водіїв або плануєте найняти водіїв, як ваших співробітників. Інша мета повинна зосередитися на збереженні ваших водіїв щасливими, так що ви зменшите високу швидкість обороту.
Збільшення маркетингових зусиль
Розробка брошури та оновлення вашого сайту є основні заходи щодо створення на меті збільшити ваші маркетингові зусилля. Використовуючи свої маркетингові матеріали і веб-сайт, щоб отримати більше бізнесу від існуючих клієнтів є ще однією метою, щоб розглянути при збільшенні ваших маркетингових зусиль. Ще одна мета може зосередитися на використанні своїх маркетингових матеріалів і продажів зусилля, щоб знайти нових клієнтів, які потребують послуги вантажоперевезень.
Поліпшення присутності в мережі Інтернет
Метою поліпшення вашої маркетингової стратегії онлайн зосереджується на створенні або оновленні вашого веб-сайту, щоб потенційні клієнти знали, ви можете буксирувати вантаж і доступні для транспортування своєї продукції. Частина вашої онлайн мети повинна включати використання вашого веб-сайту для залучення кваліфікованих водіїв.


468x60
Здесь вы можете написать отзыв

* Текст комментария
* Обязательные для заполнения поля
468x60