Ведення клієнтської бази >> ФОРУМ
Свій форум

Свій форум



ПошукПошук   Користувачі   Реєстрація   Вхід
Сьогодні: 11.12.2025 - 03:41:17
Сторінки:  1  

Ведення клієнтської бази

АвторПовідомлення

ГрИб0еД0FF

свій


Статистика:
Повідомлень: 8
Реєстрація: 27.04.2009

Вітаю всіх! Відкрила нещодавно студію масажу, все ще намагаюся налагодити робочі процеси. Основна проблема - як відстежувати постійних клієнтів та їхні преференції? Хочеться запам'ятовувати що кому подобається, які у кого особливості, коли останній раз приходили. У звичайному записнику це швидко перетворюється на хаос, а в голові все не втримаєш коли клієнтів стає багато. Може хтось поділиться досвідом ведення клієнтської бази?


-------------------------------
Татарскому вдруг пришла в голову возможная рекламная концепция для мухоморов.
Повідомлення # 1 14.11.25 - 16:56:56
RE: Ведення клієнтської бази

Оратор

свій


Статистика:
Повідомлень: 28
Реєстрація: 05.09.2009

У сфері послуг це критично важливо - знати своїх клієнтів. Коли людина приходить і ти пам'ятаєш її вподобання, це створює неймовірний ефект лояльності. Клієнт відчуває себе особливим, а не просто черговим номерком. Ми ведемо картки клієнтів де записуємо все: які процедури робили, як реагували, що подобалось або не подобалось, особливі побажання. Також відмічаємо дати відвідувань щоб розуміти регулярність. Деякі клієнти приходять щомісяця, інші раз на рік - під кожного потрібен свій підхід. Найголовніше це системність в записах, інакше через місяць-два вже нічого не пам'ятаєш.



Повідомлення # 2 14.11.25 - 17:25:00
RE: Ведення клієнтської бази

Prescila23

свій


Статистика:
Повідомлень: 1
Реєстрація: 29.09.2009

Дуже правильний підхід до клієнтського сервісу! Особисто рекомендую вести електронну базу, а не паперову. Так набагато зручніше шукати інформацію і не можна загубити дані. У своїй практиці використовую Сервіс онлайн запису клієнтів саме через те що там є детальні клієнтські картки. Можна записувати примітки після кожного візиту, відстежувати історію послуг, бачити коли людина востаннє приходила. Система автоматично показує інформацію про клієнта коли він записується знову. Дуже зручно перед сеансом переглянути що робили минулого разу, чи були якісь особливості. Клієнти помічають таку увагу і це справді підвищує їхню прихильність до студії.



Повідомлення # 3 14.11.25 - 18:14:13
RE: Ведення клієнтської бази
Комплексне обслуговування будівельної техніки : Попередня тема
Сторінки:  1  

Повідомлення
Ім'я
Повідомлення

Натисніть на точку біля імені для звернення до користувача

           
   
Адміністратор заборонив відповідати гостям на повідомлення! Для реєстрації пройдіть за посиланням: зареєструватися


Учасники